Peter_A_F
Fick också ett mail... jag gillar!
stepside88
:) Kom ett lite mail.
Mycket bra forum detta.
Men bäst av allt artregistret!!
Kommer att bli medlem......
//Tommy
DaRe
Härligt det uppskattas. Skönt att jobbet man gör ger frukt. ;)
cfakvarielagret
Då är det två som inte är medlemmar ........ hitills
cichlids4fun
jag fick 2 ;)
DaRe
Då kanske du har 2 användare? Med olika mail?
Mailet ska ha gått till 4100 pers ungefär, alla som har en användare på forumet och accepterar utskick från admin.
Vill ni slippa framtida mail kan ni ändra er profil och säga att ni inte vill ha mail, ens från admin.
DaRe
igen...
Notera hur ni avanmäler er längst ned i mailet.
ChristianAlfredsson
Jag har fått. Supernice
Kajjjan
Jag har fått. Bra med påminnelse. Betalar snarast.
//Kaj
pred
Jag fick ett idag också.. som kaj skrev.. bra med påminnelse.. trodde jag hade betalt.. betalar snarast också..
mvh pred..
DaRe
Detta gick iofs ut till alla även de som betalt. Hmm, jag borde nog varit tydligare med det...
lisabeth
Japp incomming mail, tack.
DaRe
incoming take cover!
Edit: Input och idéer snyggare mallar uppskattas.
Zaphi du hade ju en mall, jag hittar den inte nu i alla röra bland mina mail du kanske kan skicka den igen...
Dag-Jostein-Andresen
Mottatt:-)
Engelholm-Audio
Tack - tycker det är helt rätt med nått (formellt) från gänget bakom NCS. Det hamnar i ett eget (berättigat) rampljus i form av ett eget mail, jämfört med bara en egen tråd på forumet.
imported
Jag har med fått ett mail. Mycket bra och informativt
johho
Jag har också fått det mailet. Gillar att dessa inte skickas ut så ofta och är istället mer informativa. Spams uppskattas inte, men den mängd jag får från NCS är aldeles lagom :)
DaRe
Ha gärna synpunkter på om någon typ av information borde synas eller något som jag borde ta bort. Jag är öppen för kritik som är uppbyggande :)
lisabeth
Jag tackar också för mina 2 mail :-) KANON