cfakvarielagret Xmas:)Xmas:) Hoppas det inte stör alltför mycket!:-|Xmas:)Xmas:) Jag har fått ett det kanske berör mest dom som inte är medlemmar men det var kanon jättebra gjort
stepside88 :) Kom ett lite mail. Mycket bra forum detta. Men bäst av allt artregistret!! Kommer att bli medlem...... //Tommy
DaRe Då kanske du har 2 användare? Med olika mail? Mailet ska ha gått till 4100 pers ungefär, alla som har en användare på forumet och accepterar utskick från admin. Vill ni slippa framtida mail kan ni ändra er profil och säga att ni inte vill ha mail, ens från admin.
pred Jag fick ett idag också.. som kaj skrev.. bra med påminnelse.. trodde jag hade betalt.. betalar snarast också.. mvh pred..
DaRe incoming take cover! Edit: Input och idéer snyggare mallar uppskattas. Zaphi du hade ju en mall, jag hittar den inte nu i alla röra bland mina mail du kanske kan skicka den igen...
Engelholm-Audio Tack - tycker det är helt rätt med nått (formellt) från gänget bakom NCS. Det hamnar i ett eget (berättigat) rampljus i form av ett eget mail, jämfört med bara en egen tråd på forumet.