DaRe Jag vill använda denna tråd till att presentera nya medlemmar i NCS! Vi ska se om jag lyckas hålla detta igång framöver... Vi börjar med dessa NICLAS LUNDQVIST KIM B . PEDERSEN LARS KUUSINEN ALBIN ANDERSSON STAFFAN PERSSON ROLF DAHL ANNA GERMUNDSSON STURE JOHANSSON PALLE JENSEN TORE TILLMAN ERIK ÅHLANDER JAN BERNHARDSSON BARNABAS SAPAN FINN ALSKOG Välkomna till NCS och hoppas ni ska trivas som medlemmar!
DaRe Hade varit kul o se i vilken stad de bor! Det kan du fetglömma punkface :) Nejdå, jag tänkte faktiskt hålla mig till forumnamn här så kan ni kolla i forumprofilen om de valt att publicera det där.
DaRe Välkomna till NCS: Jakob Frederiksen Tony Meijer Fredrik Malm Om ni har en forumanvändare hör av er till mig så fixar jag behörighet!
DaRe Välkommen som NCS medlemmar: Jan Engelsand jockexx Så snart ni skaffat konto på forumet kan ni meddela mig så får ni medlemsnummer och rättigheter! Eller så kontaktar ni mig i alla fall för att få medlemsnumret, för att skriva ut erat medlemskort måste ni skaffa konto.