Tycker SVG-annonserna verkar fungera bra, stor rullans och aktivitet i dom... Kul att följa! :-)
Ja ur annonsynpunkt fungerar de säkert utmärkt men det gör inte forumet så trevligt direkt.
Att 1/3 av alla foruminlägg är annonser gör att det blir svågreppat och svårt att hitta och hänga med i forumet - det är inte för inte som t.ex. den tråd jag skapade om Akvariehelgen på salvattensguiden har rönt klart mindre uppmärksamhet i det forumet än i de andra där jag också la in det.
Jag är själv lite intresserad av saltvatten och tänkte aktivera mig där - men tröttnade snart eftersom jag tyckte att det var för rörigt.
Detta är ingen kritik mot saltvattensguiden - de har ju valt det systemet för att de tycker att det fungerar bäst. Jag tror att det helt enkelt är som så att man prioriterar lite olika saker och är det så att man anser att annonserna är det absolut viktigaste så är det så skall man definitvt göra så.
Annonser i forum funkar bättre om forumet är rätt litet - men saltvattensguidens forum är stort.