Wilhelm Ja det skulle jag också vilja veta! För en sådan flaska skulle jag kunna jobba flera timmar! ;)
Wilhelm Ja det skulle jag också vilja veta! För en sådan flaska skulle jag kunna jobba flera timmar! ;)
fart66 Favoritten og jule drikken Her er en av favorittene mine en 18 år gammel Glenmorangie. 41976 Og denne er til julekosen, en 14 years old Oban. Denne har jeg ikke smakt før, så det blir spennende. 41977 Hilsen RHD
HaE Det här var den sista innan jul....jag lovar Xmas:) Japaner, japaner och åter japaner. Finns det något som dom inte kan kopiera och med lyckat resultat. Har själv bara druckit ur en flaska Yoichi, men blev glatt överraskad. Xmas:)
HaE Her er en av favorittene mine en 18 år gammel Glenmorangie. 41976 Og denne er til julekosen, en 14 years old Oban. Denne har jeg ikke smakt før, så det blir spennende. 41977 Hilsen RHD Glenmorangie är en av mina favoriter. Det destilleriet vet vad dom håller på med och hatten av till dom för att dom räddade Ardbeg från nedläggning. Ardbeg producerar numera whisky som påminner om fornstora dagar.
FINN HåJapaner, japaner och åter japaner. Finns det något som dom inte kan kopiera och med lyckat resultat. Har själv bara druckit ur en flaska Yoichi, men blev glatt överraskad. Xmas:) Dom har ju studerat dom bästa.