RobinH hehe det e nog lättare sagt än gjort! har du pratat med en dansk som kommer från där han bor så fattar du vad jag menar;) jag förstår inte riktigt vad dom säger:)
RobinH Så då har jag äntligen fått Bakgrunden efter en och en halv månad och många mail skickade!! Har ni andra som blev 2:a och 3:a fått era priser från Unimati??
DaRe Tack för uppdateringen. Skönt att det är fixat och stort tack för tålamodet! Han är busy den grabben och det bådar ju gott för branschen :)
cichlids4fun Så då har jag äntligen fått Bakgrunden efter en och en halv månad och många mail skickade!! Har ni andra som blev 2:a och 3:a fått era priser från Unimati?? nej inte hört ett ljud:(
Anders-i-Askim Har ni andra som blev 2:a och 3:a fått era priser från Unimati?? Har inte hört ett ljud jag heller.
RobinH Ah jag tycker det är för dåligt, även om han är mycket upptagen så skickar han ju varor ofta och det skulle ju inte vara något konstigt för honom och skicka dessa priser! Jag menar sponsrar man en tävling med priser så får man ju stå för det, Jag mailade honom flera gånger utan att få svar och efterso han har en webb butik så är det ju inte så att han inte har sett mailen! aa jag tycker det är riktigt dåligt av honom även om jag nu fått mitt pris!
Anders-i-Askim Har ni andra som blev 2:a och 3:a fått era priser från Unimati?? Idag kom posten med ett paket från Unimati, mitt tredjepris! :D En liten frigolitlåda frankerat med hela 430 dkkr. David ett stort tack för ditt engagemang i hela artregistertävlingen! :D Grymt bra jobbat.
Anders-i-Askim Va 430?? Kollade paketet en gång till. 200 öres valör använder man i Danmark. Så 34 dkkr var portot och inget annat. Gick nog lite fort där i upphettsningen. ;)
DaRe hehe, ja annars kan jag extra förstå att det tog tid. Ole på unimati beklagar väntemålet med att han haft extremt mycket att göra och det positiva med edt är ju att branchen tuggar på ;) Kul att det kommit fram i alla fall.
cichlids4fun fick min idag oxå tack david (NCS) och unimati tog några bilder på den först torr sen i vatten, det bra med den var att det var ganska krftiga kanter invändigt så det var bara att pilla in några stenar så sjönk den, och naturliga hål fanns det oxå fast det vet jag inte om det är positivt eller slarv i tillverkningen;)
cichlids4fun Blev ju riktigt snyggt!! jo det ser hyffs ut fast jag vet inte om den ska vara där i ville bara testa hur den ser ut
RobinH Har de blivit monterade, hur blev de i burkarna? Min står fortfarande lutad mot väggen:I hehe har inte orkat montera den!
cichlids4fun Har de blivit monterade, hur blev de i burkarna? min ligger kvar där jag la den tillfälligt i akvariet ;)