cichlids4fun Thorichthys pasionis "Laguna Catazaja" Tog några nya på lekparet idag men de ville inte riktigt medverka bara försökte skydda di små
Micke-Jarhl Tog några nya på lekparet idag men de ville inte riktigt medverka bara försökte skydda di små fina Peter!!
jinnarparen Micke Hej David Måtten är b*h*d =250*65*80 Till sommaren ska jag riva det då två moduler håller på att Släppa kan inte ha det så måste åtgärdas ,ska sätta upp en barnpool på tomten TIll fiskarna så länge har ingen annanstans att ha dom under (+rötter och gömställen) Tiden jag grejar med karet Glöm inte att lägga nät över poolen, vem vet en morgon kanske det sitter en häger på tomten o smaskar i sig lite fisk.
Micke-Jarhl Hej Rikard Det räcker med några Linor på ca 60-70cm bred bara poolen är hög nog Då går inga hägrar ner iaf de är rädda om sina vingar sen finns det ju katter och andra fåglar åxo hehe men men vi får se hur jag gör lånar kanske golv ytan i det ena förrådet har hyfsade bi utrymmen
JockeB Amphilophus nourissati med yngel. Äntligen, efter 2 års väntan :D Thorichthys affinis med yngel. Synspila Spotted "Chiappas" 8-10cm.
Rivulatus Härligt Beast, grattis till nourisattileken!! Vid vilken storlek fick du dom? Tänkte om dom mognat långsamt eller bara tog lång tid på sig?
JockeB Härligt Beast, grattis till nourisattileken!! Vid vilken storlek fick du dom? Tänkte om dom mognat långsamt eller bara tog lång tid på sig?[/QUOT Tjaa dom var ju kanske bara 5-7cm när jag köpte dom, men dom har ju varit på g typ ett år, från och till men inget har hänt förän nu :) dom är väl ca 15-18 cm nu, så dom växer inte sä jättefort.
RobinH Amphilophus nourissati med yngel. Äntligen, efter 2 års väntan :D Thorichthys affinis med yngel. Synspila Spotted "Chiappas" 8-10cm. Härligt Jocke:) Det kom lägligt till vi kommer upp;) Synspilorna ser ut till att bli riktigt fina, otroligt mycket "spotts"
JockeB Härligt Jocke:) Det kom lägligt till vi kommer upp;) Synspilorna ser ut till att bli riktigt fina, otroligt mycket "spotts" Jepp :) Jaa vissa har mera "spotts" än andra, men det har nog bara med att göra vem som växer och är dominantast.
DaRe Amphilophus nourissati med yngel. Äntligen, efter 2 års väntan :D Thorichthys affinis med yngel. Synspila Spotted "Chiappas" 8-10cm. ujujujuj!!
jinnarparen Fy på dig Jocke, inte skicka såna bilder på fina chiapas när jag har köpt annan fisk. Grattis till leken, 2 år är en lång väntan, men den som väntar på något gott...
Micke-Jarhl Fy på dig Jocke, inte skicka såna bilder på fina chiapas när jag har köpt annan fisk. Grattis till leken, 2 år är en lång väntan, men den som väntar på något gott... vad är det för fisk du har köpt Jinnarp ?? :D