SFPalle Hej Tänkte man kunde presentera sitt 720L kar kanske Akvarium: 720L Akvastabil effektline svart Ljus: Heltäckande svart ljusramp med 4ggr 58w t8 Bänk: Egen modifierad bänk i svestad 30x30 profil svart med svart betsade trä inlägg Inredning: BTN Tanganyika rock, BTN Moduler, En del plockad sten Invånare: 46st Tropheus Ikola F1:or, 12st Julidochromis regani "Kipili" 1+1 Lamprologus multifasciatus 5st Tanganicodus irsacae "Mabilibili" F1:or Teknik: Filter kuber bakom hela bakgrunden med 1st Aquaclear powerhead 110 1st Eheim 1252 pumphuvud, Jäger 300w doppvärmare
DaRe Grymt snyggt!! Riktigt bra med stålbänk, stabilt och fuktsäkert. och välkommen hit om jag inte sagt det redan :)
SFPalle Lite uppdatering Hejsan alla nog dags för lite uppdatering av mitt kar, Ser ut som innan fast lite mer växter och mer fisk 10st Paracyprichromis nigripinnis har tillkommit....Och en del alger hehe
Banderad Tackar alla och tack för titten jocke alltid trevligt att se lite nytt Det var jättetrevligt. /Jocke
SFPalle Testa att fota med blixt idag Här kommer lite bilder till fotade med blixt första gången jag testar detta :D
SFPalle Film Tjo hitta en film på karet ganska gammal men ändå fiskarna är både större och fler nu men i alla fall http://www.youtube.com/watch?v=rcvIvn62QVc&feature=youtu.be
SFPalle Tackar alltid kul med film ser det på ett annat vis då än med foto. Ska försöka fixa till ett av mina 105 liters kar med bakgrund och filter hörn så ett av mina julle par kan bo där.
SFPalle Tjo va och hämta lite nytillskott idag igen i form av 4 st syndontis dwarf Zaire trevliga små rackare