Micke-Jarhl tjena har en jäkla massa jagga larver nu någon som vill ha är det bara komma hämta föräldrana är grymt fina god helg på er alla...
Kajjjan Micke tjena har en jäkla massa jagga larver nu någon som vill ha är det bara komma hämta föräldrana är grymt fina god helg på er alla... Jisses vilka praktexemplar!!! Och vilka bilder!! Riktigt vackert akvarium! //Kaj
Micke-Jarhl Jisses vilka praktexemplar!!! Och vilka bilder!! Riktigt vackert akvarium! //Kaj kul att du gillar fiskar och kar kajjjan
Kajjjan Micke kul att du gillar fiskar och kar kajjjan Nedersta bilden är ju som klippt och skuren från ett vattendrag i Centralamerika (om vi bortser från jaggornas sällskap ;)) En fullpoängare! //Kaj
jarinen Micke tjena har en jäkla massa jagga larver nu någon som vill ha är det bara komma hämta föräldrana är grymt fina god helg på er alla... Vilket par! Briljant! Kanon! kunde jag hämta föräldrarna sa du? ; ) Mvh Jari
Micke-Jarhl Förmodar du menar den kinesiska sugkarpen hehe Dottern slutade med sitt kar då tog jag hand om den en tid men den har en ny ägare
Micke-Jarhl Vilket par! Briljant! Kanon! kunde jag hämta föräldrarna sa du? ; ) Mvh Jari Ja dom är fina tyvärr inte till salu mer Fick tillbaka dom för en månad sen efter Senaste försäljningen hehe nu stannar dom
Ciklid_Martin Micke tjena har en jäkla massa jagga larver nu någon som vill ha är det bara komma hämta föräldrana är grymt fina god helg på er alla... Snygga fiskar, jag gillar den utskjutande underkäken. Jävlas du med mig så akta fingrarna.
Micke-Jarhl Tackar för alla trevliga kommentarer bilderna är ca 1 månad gamla ska försöka ta några fler bara jag får låna kameran igen dottern som äger den nu mera. Och jag har Inte fått tummarna ur skaffa mig en annan hehe,,,återkommer med fler bilder kanske fler på hela karet. Trevlig helg alla CA fantaster....
DaRe Gillar sista bilden enormt!!! Har du den i riktigt hög upplösning så peta gärna in den här: http://www.ciklid.org/artregister/index.php
Kajjjan Det är sådana bilder som får en att vackla när det gäller inriktningen på karet, nu när man står i ett vägskäl...*-) //Kaj
Micke-Jarhl Gillar sista bilden enormt!!! Har du den i riktigt hög upplösning så peta gärna in den här: http://www.ciklid.org/artregister/index.php Vad är gränsen för hög upplösning på bilder jag har ingen koll där...
Micke-Jarhl Bara hålla med grymt fian Micke nästan så man blir sugen på CA igen men bara nästan;) Jasså vad har du nu då?
Jonas_ Har den här tråden under bevakning i väntan på bilder på hela karet :) och igen superläckra exemplar du har Micke