Gud vad läckra, vore ju toppen med två par och en extra hona å har du alla möjligheter att få se en hel del spännade partnerbyten och en hane tar alla eller två av honorna. Jag har hört andra som gjort så, samt att mina tycks öppna för att göra det om jag haft fler honor
Jaa jag hoppas också på att det ska vara så. :)
Jag är helt 100% på att 2 av de största är hanar nu men en av de större kan även vara en hona och en av de mindre en hane i stället men lite svårt att säga tyvärr. Får fortsätta iaktta dem och se vad de håller på med så kommer man nog fram till rätt tillslut. :)
2 av de stora har gjort sig var sin grotta nu där de försöker jaga in den 3:e stora men eftersom både verkar jaga den som är hona så åker hon bara emellan och kolla in grottorna men verkar inte bestämt sig ännu.
Sedan har vi de 2 minsta som håller till på andra sidan karet där den ena verkar försöka uppvakta den andra och visar lekfärger, men ingen av dem har en grotta så där är jag inte säker på vilka kön de är och om de är könsmogna ännu.
Sedan får jag tacka alla för allt beröm, alltid roligt att andra uppskattar de man gör och inte bara jag som gillar de, även om det är viktigast. ;)