Tina Hej! Jag undrar vad jag kan ha för fiskar tillsammans med mina similis i ett 220 liters akvarium? De fiskar jag tittat på är: J. transcriptus J. marlieri A. calvus N. pulcher "daffodil" N. leleupi - jag gillar färgen Vad gäller N. leleupi har jag läst någonstans att man kan hålla dem i större grupper typ som thropheus, så minskas aggressiviteten. Skulle det gå att ha ett gäng + ev. någon av J.
DaRe leleupi är ju fantastiskt vackra men tuffa, jag kan inte mycket om afrikanska ciklider så jag kan inte hjälpa dig men vill önska dig välkommen hit och hoppas du ska trivas och jag ser fram emot att se och "höra" mer från dig...
deelay Jag brukar hålla runt 15 lelupi i vissa burkar för att ge just lite färg, det fungerar väldigt bra tycker jag.
Tina Jag brukar hålla runt 15 lelupi i vissa burkar för att ge just lite färg, det fungerar väldigt bra tycker jag. Tror du att 220 liter är för litet för 10-15 stycken:P Jag har ju similisarna också:)
Tina leleupi är ju fantastiskt vackra men tuffa, jag kan inte mycket om afrikanska ciklider så jag kan inte hjälpa dig men vill önska dig välkommen hit och hoppas du ska trivas och jag ser fram emot att se och "höra" mer från dig... Tack DaRe :P