Akvarieteknik som leverat fisken via butiken och det är väl de som nekar i sten till att det ska vara annat än lates
Mmm. Ravi på AT som säger sig ha sålt dem till "Killen i Nol" och till A-lagret... Och att dessadirekt skulle klagat om det inte var lates... Men att Kent, som ägaren av butiken i Nol, som är 'a friend of a friend' inte skulle klara av att se skillnaden mellan dem och lates är garanterat skitsnack! Likaså med Christer på lagret då han ju har 3st stora till salu!
Sen var ju inte direkt Djurmagazinet speciellt medgörliga heller. Trots att ha refererat till denna tråd fick jag inte ens mina pengar tillbaka för alla utan endast tillgodokvitto på de två som överlevt. Att jag kanske bara fick pengarna tillbaka för de som levde kan man inte göra mycket åt, men ett tillgodokvitto är under all kritik! Man kanske borde utöva lite kundvård mot de som köper fisk för mellan fem och tiotusen per år plus tillbehör, inredning, växter och foder för några tusen till! Men icket... Ska prova ta det med DM-chefen i stan så får vi se vad som händer....