Ola-Svensson Jag har den tråkigaste "akvariefisken" (= fisk som går hålla i akvarium) alla kategorier i ett av mina akvarier! Vilken fisk är det? Ställ frågor. Jag svarar bara "ja" eller "nej". :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ola-Svensson LungfiskNej :D Edit: Det finns tio lungfiskar i mitt fiskrum på jobbet så jag vet hur tråkiga de är!
Ola-Svensson Inte är det Kul..fisk är det GuppyNej (Guppy är väl typ 1000 gånger roligare än lungfisk? Men nu övergår jag till bara ja och nej)
MrFish Hm,hm,hm, När är en Fish väldigt tråkig. 1/När man inte syns dagtid, att man inte ens blir aktiv om kvällen. 2/ Man syns men rör sig inte. Det måste handla om någon slags mal! :)
MrFish Inte har väl Ola skaffat Aq.Patricki igen? Förresten så skulle ju den tråkiga fisken inte vara en Ciklid ;-)
Ola-Svensson Hm,hm,hm, När är en Fish väldigt tråkig. 1/När man inte syns dagtid, att man inte ens blir aktiv om kvällen. 2/ Man syns men rör sig inte. Det måste handla om någon slags mal! :)Nej
Ola-Svensson Inte har väl Ola skaffat Aq.Patricki igen? Förresten så skulle ju den tråkiga fisken inte vara en Ciklid ;-)Hallå! Patricki är både ciklid och kul!
Ola-Svensson Hm,hm,hm, När är en Fish väldigt tråkig. 1/När man inte syns dagtid, att man inte ens blir aktiv om kvällen. 2/ Man syns men rör sig inte. Det måste handla om någon slags mal! :) 1 Ja 2a nej "Man syns" 2b ja "rör sig inte"