Riktigt fina djur lite för lite fart för min smak men kanon fina iaf. Men vem vet kanske en dag så simmar det lite SA-ciklider här hema.
Tack Cronan! Det är kanske inte fart direkt men heller inte helt stillastående. När ett par skalarer fightas kan det gå ganska våldsamt till. Men de värsta fighterna hoppas jag slippa. Tycker däremot att det ska bli riktigt intressant och se om det blir något eller några par av dem. Jag har ju ett kar med rovmalawi och där är det fart...men, jag vet inte, ibland blir det bara för mycket.
[/quote
]Ser fantastisktk ut, som vanligt får man väl tillägga.
Tack Dare! Riktigt roligt att du tycker så. För min del är det en stor del av nöjet att skapa en intressant akvariemiljö. Det börjar med stora ambitioner men begränsning i både tid och pengar gör att jag mot slutet får kompromissa lite. Men så här långt i det här projektet är jag väldigt nöjd - det är väldigt nära det som jag föreställde mig från början.
[/quote
]Utrolig flott.Kjør bare på med flere ekte altum.Hvilken filtrering har du,og kan man ha appistogramma sammen med altumen?Hadde vært flott med litt farge på bunnen.
Tack liv! Ja, jag skulle absolut kunna tänka mig 4-5 äkta altum ytterligare så småningom. Det, eller en grupp diskus.
[/quote
]Snyggt snyggt. Verkligen fräsiga firrar.
Tack Suma! Ja, de är faktiskt finare än jag föreställde mig.
[/quote
]Fina firrar!
Behåll Peruskalarerna "Perualtumen". Kan ju hända att en "pilsk" Peruhona låter sig paras med en likasinnad Altumhane!
Då gör jag det!
[/quote
]Ser ut som om de snabbt fann sig tillrätta. :D
Ja, verkligen. Alla käkade idag. Mycket nöjd är jag!
[/quote
]Snyggt!!
Tackar!!
//Kaj