tege Lägger in en bild från förra besöket, kommer fler så småningom. Som synes tidigare så försökte vi få några bilder på fisk som inte hör hemma i Malwi eller Tanganyikasjön. en till å en till
rent-vatten Lägger in en bild från förra besöket, kommer fler så småningom. Som synes tidigare så försökte vi få några bilder på fisk som inte hör hemma i Malwi eller Tanganyikasjön. snygga firrar, artnamn vore inte helt fel.
DaRe var ett bra råd / tips Albin. Satt dock ingen sådan, ev så stod det skrivet på akvariet. Ja riktigt bra! Självklart och enkelt! Jag som skrivit på lappar. Dumma jag!! :)
tege Så då är inte jag och mina namnlösa bilder välkomna här? Det borde väl finnas lite kunskap bland forumets medlemmar. Då kan dom fylla i vilka arter det handlar om? För min del är det ganska ointressant med vilken art det är, utstrålning och humör är mer viktigt.;)
Ola-Svensson Tilapia buttikoferi om jag inte misstar mig.Lägger in en bild från förra besöket, kommer fler så småningom. Som synes tidigare så försökte vi få några bilder på fisk som inte hör hemma i Malwi eller Tanganyikasjön.
cichlids4fun Missade att fota dem, men namnet lät spännande i allafall...... kanske nåt sånt här ;) Thorichthys pasionis
doohan Skulle tro att det kan vara något i den stilen. Dom var dock ganska små så dom var inte så tydliga :) kanske nåt sånt här ;) Thorichthys pasionis
doohan Hans 2000L akvarium är grymt! Å så har han fina firrar åxå. Spana in malen som går med redzen. Han sam för nära redz bossen vid hans place p fick rejäla bitmärken. Han är väll ca 24cm den besten.. tack!!! blir ett besök i veckan som det ser ut :).....