cichlids4fun Missade att fota dem, men namnet lät spännande i allafall...... kanske nåt sånt här ;) Thorichthys pasionis
doohan Skulle tro att det kan vara något i den stilen. Dom var dock ganska små så dom var inte så tydliga :) kanske nåt sånt här ;) Thorichthys pasionis
doohan Hans 2000L akvarium är grymt! Å så har han fina firrar åxå. Spana in malen som går med redzen. Han sam för nära redz bossen vid hans place p fick rejäla bitmärken. Han är väll ca 24cm den besten.. tack!!! blir ett besök i veckan som det ser ut :).....
doohan Peter har fått hem massor av Rock Zolid River Stone moduler Han har taget hem alla modeller av Riverstone och även bottenmoduler från Rock Zolid. Bra sortiment med odlat och vilda malawi. Dom har möjlighet att få hem en hel del rare malawi.Även gry,,a pettrisar både vilda och odlade finns till salu. Och dit å dregla o spana in Peters grymma odling av muterade troffar o petrochromis.
specmats ja har ganska nyligen köpt 18 vildfångade Melanochromis auratus där och dom verkar ha fisk av fin kvalite, (Det är Rockzolid river moduler i filmen) EftrFzgP6H0&feature=plcp
doohan Snyggt Snyggt akvarium å fina firrar! Du verkar ha bra cirkulation i akvariet! ja har ganska nyligen köpt 18 vildfångade Melanochromis auratus där och dom verkar ha fisk av fin kvalite, (Det är Rockzolid river moduler i filmen) EftrFzgP6H0&feature=plcp
specmats Tackar:) Ja fisken är fin och det är redan en hona som ruvar, cirkulationen får ja tacka mina streampumpar för och auratusarna verkligen älskar det. (Tunze och Vortech)
deelay ja har ganska nyligen köpt 18 vildfångade Melanochromis auratus där och dom verkar ha fisk av fin kvalite, (Det är Rockzolid river moduler i filmen) EftrFzgP6H0&feature=plcp Fisken du köpte hos oss togs in i Sverige av en grossist som ligger i Ludvika, den heter "African Sea Import". Ludvika Zoo Drivs av Peter och det är inte samma företag som grossisten. Jag skrev detta för det verkar som majoriteten blandar ihop ASI med Ludvika Zoo =)
doohan Precis! Ja att de båda företagen finns på samma ort verkar ställa till det och skapa en del missförstånd ibland. Bra att du påpekar just detta! Fisken du köpte hos oss togs in i Sverige av en grossist som ligger i Ludvika, den heter "African Sea Import". Ludvika Zoo Drivs av Peter och det är inte samma företag som grossisten. Jag skrev detta för det verkar som majoriteten blandar ihop ASI med Ludvika Zoo =)
Palten ja har ganska nyligen köpt 18 vildfångade Melanochromis auratus där och dom verkar ha fisk av fin kvalite, (Det är Rockzolid river moduler i filmen) EftrFzgP6H0&feature=plcp Vad har du för ljus där i? Ser väldigt biotop riktigt ut.
specmats arcadias led rör, väldigt bra ljus (passar i t8 armatur eller som jag bara ha det direkt ovanför karet)
Palten arcadias led rör, väldigt bra ljus (passar i t8 armatur eller som jag bara ha det direkt ovanför karet) Tack, tycker du ljuset i verkligheten, stämmer överens med Ljuset i filmen? T8 är det "vanliga" rör?