BjooorK Sugen på att köra rovmalawi, tips på 3 arter som funkar tillsammans i ett 720?:) Med vänlig hälsning, Björk
Kajjjan Här får du ett förslag som jag verkligen kan rekommendera: Aristochromis christyi Buccochromis rhoadesii Champsochromis spilorhynchus Jag har dem själv, tillsammans med Dimidiochromis compressiceps som också är en intressant firre men kanske lite för dominerande. //Kaj
BjooorK Här får du ett förslag som jag verkligen kan rekommendera: Aristochromis christyi Buccochromis rhoadesii Champsochromis spilorhynchus Jag har dem själv, tillsammans med Dimidiochromis compressiceps som också är en intressant firre men kanske lite för dominerande. //Kaj Aristochromis christyi Dimidiochromis compressiceps Gillar jag:) sen en art till?
Erik-Ahlander Bagrus meridionalis Clarias gariepinus Heterobranchus longifilis och möjligen Protopterus brieni måste det väl vara som är rovmalawi:D
BjooorK Erik ÅBagrus meridionalis Clarias gariepinus Heterobranchus longifilis och möjligen Protopterus brieni måste det väl vara som är rovmalawi:D Tackar för tipsen:) men tänkte mer på rovcikliderna Med vänlig hälsning, Björk
jinnarparen Nimbochromis fuscotaeniatus , eller någon Tyrannochromis. Förr eller senare så blir någon av dessa kungen i karet.