Bobtail Hej Alle! Efter forgæves at have søgt Danmark igennem for C.festae, vil jeg nu prøve hos jer i Sverige... Jeg vil gerne anskaffe mig denne fisk, og leder efter nogen som har yngel til salg? Jeg har allerede spurgt et par af de medlemmer, som tidligere har haft fisken - men desværre var der ingen som havde arten mere. Håber der er nogen der kan hjælpe? :) Hilsen Kim
Wilhelm Hej och välkommen till detta formidabla forum Bobtail! Det finns en köp och säljavdelning där du kan lägga in din "köpes" annons! Då kanske du får napp! |:- I forumet får det inte finnas annonser. Hoppas du finner festae!
imported Det verkar vara samma brist i Sverige för flera personer har frågat mig om arten. Jag hade tänkt att jag skulle ta hem från Tyskland när jag var på Interzoo men de som hade den där jag hade tänkt köpa den hade sålt de sista.
Bobtail Hej Albin! Ja, jeg kan huske du sagde det, da jeg var ovre og besøge dig for en måned siden.... Jeg prøver at se, om jeg kan få nogle ordentlige fisk skaffet hjem via en dyrehandler her i Danmark. Hvis han skaffer nogle bra fisk, så skal jeg nok maile til dig... Husk jeg vil meget gerne købe yngel af dig, når du har noget fra N. rufocaudalis Saa nane & P. nyererei Makobe... Jeg håber snart jeg får yngel på mine P. crimson tide, så du kan få nogen af dem. Hilsen Kim
pleco Ja det är brist på äkta festae ,beställt via Nolsciklidhobby flera gånger från grossister i sverige och utomlands men varje gång kom det Cichlasoma urophthalmus istället för C.festae . Har nu efter ett år sökande fått tag i äkta festae och dom har redan lekt :)
Bobtail Hej Pleco! Tillykke med at du har fået yngel på dine festae! :).. Kan du lægge et par billeder op af dine fisk?.. Hvis du sælger yngel, så kører jeg gerne til Göteborg - det er ikke så langt fra mig i Danmark...
Rivulatus Jag är också på jakt. Oddball express i England har hemma f0:or från Rio tumbes (mycket vacker variant). Problemet är att dom inte skickar till resten av europa..
cichlids4fun Jag är också på jakt. Oddball express i England har hemma f0:or från Rio tumbes (mycket vacker variant). Problemet är att dom inte skickar till resten av europa.. vad är f0?
DaRe WoW!!! Så lige din film - meget flotte festa du har!! Vilken film? Är jag blind eller vad gör jag för del.
RobinH Vilken film? Är jag blind eller vad gör jag för del. Han menar nog filmen i länken till Zoonen!?