Henke_89 Jaja, jag får väl länka till den istället då. http://www.youtube.com/watch?v=GK5lMJFQoE0&list=UUkhomlkJLaDDrdNj7kf2gEA&index=1&feature=plcp
Henke_89 Tack. Kul att ni gillade filmen. Nu verkar det som att vi har en socolofi hona som tuggar. Rejäl påse under hakan:D:D
Henke_89 Laddar upp lite nya bilder tagna med bättre kamera. Karet gjorde sig inte riktigt rättvist med dom andra bilderna. Ja jag vet, jag har en luftbubbla i planschen. Sjukt störigt är det! :(! Men det är skit svårt att komma åt där bak, vet inte riktigt hur jag ska göra :^) En av Golden albinerna
Henke_89 Liten speciel uppdatering:) Honan tuggar fortfarande och ska flyttas över till yngelkaret nästa vecka:) Men nu till det roliga! Vi ska flytta till hus!:D Fick besked i onsdags att vi fick det, ska iväg och skriva kontrakt imorgon!:D:D Och det bästa med det hela, där är källare med sten golv och väggar på ca 80kvm och golvbrunnar. Där är även ett uthus på ca 30kvm. hmmm.......ODLING?:D;);)
Henke_89 hoho, där får du plats med många kar ;) kanske ett jääättteeekaar ;) Hehe ja man vet aldrig;) kanske blir ett 1000liters där någonstans;) Men vet inte hur jag ska lösa det med värme och så på vintern, vill ju inte att det ska dra allt för mycket ström. Tänker inte ha en uppsjö doppvärmare i alla falll....
Henke_89 På onsdag bär det av till Stoby:D. Ska köpa 4-6st fire fish och 4-6st Placidochromis sp. "phenochilus tanzania" Får se om det blir något annat kul med. Ska bli kul med lite rött i akvariet med:) Nu till det lite tråkiga som jag märkte igår, Socolofi honan tuggar inte längre:( Så hon har antaligen svalt äggen. Hon hade bara gått ca 10dagar ju.... Nu när jag hade startat upp yngelkaret och allt
Henke_89 Häftig firre då får du lova att fota lite på nykomlingarna framöver :) Vilken av dom?;) Ja jag lovar att fota, önskar bara att jag hade haft lite bättre kamera. Men jag har en systemkamera som jag kan få låna...