Toompa Hanen är den som växt mest och honan som lekt flest gånger är den minsta. så det kan nog ligga något i det
DaRe Jag har undrat om det leder till att honan växer långsammare men ändå når samma storlek som om hon inte lekt fast senare?! Eller om tidigt och flitigt lekande honor förblir mindre.
FrePGun Mitt 240L SA testade att slänga ner en bokgren i karet vad tycker ni? bra eller anus? Jag tycker de ser skit bra ut! Hade letat upp en spretig bokgren som letar sig ner i karet i andra änden av karet också.
Toompa Tackar :D Ser riktigt bra ut när den svaga belysningen är på :D Lite svårt att få det bra på bild dock.
Toompa Då va det en hel svärm med jordätaryngel igen då. Får vi se om föräldrarna lyckas dra upp dom denna gången. Funderar lite på om man skulle orka ta reda på ynglen o dra upp dom själv men känns som det är mycket jobb.
Toompa Än så ser det bra ut för ynglen i lilla baljan :D Dom verkar friska o pigga o käkar bra :) Matar med frysfoder och flingfoder. Ska köpa artemiaägg i veckan o ge mig på att testa o kläcka :D