Wilhelm
Ja så har den kommit! Jag har visserligen redan läst den ett 20 tal ggr som pdf , men inget går upp mot en riktig papperstidning!
Feedback, tack!:D
Ola-Svensson
Ja så har den kommit! Jag har visserligen redan läst den ett 20 tal ggr som pdf , men inget går upp mot en riktig papperstidning!
Jag har också läst den som pdf, men inte så noga när det gäller innehållet utan bara korrekturläst. Detta känns som mitt första Ciklidblad på 4 år!
tege
Papper?
Det är mest potatis krita lera latex och allskönssmörja du håller i din hand. Luktar illa gör den också, men det kanske inte är undra på.:D:D:D;)
Anders-i-Askim
CB:3 landade i Göteborg idag!
Verkar lovande med bra spridning på artiklarna.
Ola-Sjodin
Även i Piteå damp den ned i lådan igår. Bra jobbat alla inblandade och tack för det jobb ni lägger ner på tidningen.
Henrik-P
Tack för en bra tidning, alltid en skön känsla att slå sig ner med en kopp kaffe och läsa Ciklidbladet! Fortsätt gärna med fler "hemma hos"-reportage, det var flera i detta nummer och de är alltid roliga att läsa.
Banderad
Jag såg när jag läste min egna artikel att första delen av "Nigrofasciata" hade fallit bort, samt att Ometepe hade blivit felstavat. Jag tyckte ändå att jag korrekturläste min egen artikel hyffsat väl, men, men....
/Jocke
chas
Igår fick jag mitt cb. Skummat igenom och det verkar lovande! Blev positivt överraskad när mitt bidrag till fototävlingen låg på hela mittuppslaget.
Det va kul o se! :D
Pettap
Jag såg när jag läste min egna artikel att första delen av "Nigrofasciata" hade fallit bort, samt att Ometepe hade blivit felstavat. Jag tyckte ändå att jag korrekturläste min egen artikel hyffsat väl, men, men....
/Jocke
Ja det var ett bra nr. Saknade en bild på en Frontosa som också "fallit bort" i den första Tanganyika arikeln. Författaren refererar till en bild som inte finns med :(
//Peter
Carl
Hej.
Jo, jag läste ju igenom min egen artikel och noterade att den grymma frontosabilden som jag skriver om inte fanns med....
/Carl
Wilhelm
Ja det var ju otur att den bilden inte kom med!:I
Men här kommer den!
Foto: Evert van Ammelrooy
Pettap
Tack den var kanon. läggs den in i Pdf tidningen här på ciklid.se?
//Peter
DaRe
Det kommer inom kort och då även i appen. Om det inte kommer inom kort, tar jag tag i det.
Carl
Snyggt Wilhelm, snabbt jobbat.
Lägg till att det är Everts bild så det framgår!.
/Carl
DaRe
Igår fick jag mitt cb. Skummat igenom och det verkar lovande! Blev positivt överraskad när mitt bidrag till fototävlingen låg på hela mittuppslaget.
Det va kul o se! :D
Väl förtjänt. Grymt foto.
tege
Mycket gnäll i den här tråden,,,,,,,,,,va fasen klart grymmaste omslaget på evigheter, o för att inte tala om tidningen den har blivit riktigt trevlig att läsa igen. Fastän den luktar illa, Snyggt jobbat Wilhelm med fler.
O ja som nyss undrade vad Terje gjorde numera:)
Wilhelm
Vi får väl parfymera din tidning nästa gång, Tege! Vilken doft vill du ha? ;)
maltandis
Jag gillade också det här numret, Carls artikel var trevlig att läsa. Har inte läst hela tidningen än, sparar
lite till nästa nattpass. Tråkigt att bilder och text försvinner, men det är ju människor som jobbar med blaskan.
/J
Mikael-W
Har ni glömt att skicka den över hit???
chas
Väl förtjänt. Grymt foto.
Tackar tackar! :D