Mathias-Nilsson Det finns även en hel del annat på kanalen så det är bara att bläddra vidare om lusten finns :)
Mathias-Nilsson Det har faktiskt aldrig hänt mig. Vad har du för lur? //Kaj iPhone 5, 40 spänn på att du kör typ android? :)
DaRe Jag hade ändrat en grej men nu ändrade jag tillbaka. Vet inte hur snabbt det har effekt. Men du nämnde att det var ett annat beteende här för att ladda upp bilder jämfört med på zoopet?
Kawasa Hade inte sett den här tråden tidigare, summade igenom från början nu och måste bara säga att du har jättefina akvarier Mathias ;)
Mathias-Nilsson En liten uppdatering på söndagsmorgonen (?) Jag plockade ner mitt Tanganyika förra söndagen för att kunna köra en enkel SA-variant. För tre dagar sedan plockade jag hem 4 L.dorsigera och de valde att leka redan andra dagen. Det går undan! Jag ska posta lite mer bilder på enskilda burkar men det tar jag i ett eget inlägg. b1CPXudpQK8&list=UUAQVMDcm-DiYdwYixDogZvg 1lUuP1tF7Lk&feature=c4-overview&list=UUAQVMDcm-DiYdwYixDogZvg