skoda-15
tänkte börja en tråd om mitt ciklid kar jag har byggt bänk och bakgrund till karet själv har bara dörrar kvar och jag funderar på en låda till lysrören med i detta kar går där nu 2 texasciklider och 5 andra ciklider tre stora gibbis malar en oscarciklid
en stor gökmal en fengädda liten och några andra malar fick alla dessa till ett bra pris om jag tog alla håller på att sälja dom stora malarna och oscarn och fengäddan för dom blir för stora för karet.ge gärna lite tips och trix om karet vad man kan förbättra :)skickar in lite bilder på byggprojektet
skoda-15
varför blir bilderna så här????
Wilhelm
hur då?
DaRe
Testa länkarna så ser du att de inte fungerar. Åtminstone fungerar de inte för mig då jag testar direkt i browsern.
Wilhelm
Ser inte en enda länk i denna tråd!
DaRe
Se första inlägget, de är lite dolda dock. Högerklicka på de knasiga ikonerna och välj kopiera bild url.
Wilhelm
ser inga knasiga ikoner!
måste man ha IE
anli
Funkar ej
skoda-15
dom fungerade igår ska fixa när ja kommer hem
skoda-15
anväder ni photobucket för att lägga upp bilder eller vad
använder ni?
MickeS1
Det finns en knapp där det står hantera bifogade bilder. Där går det ladda upp bilder direkt i forumet. :) Testa att lägga upp bilderna igen!!
skoda-15
bilder haha
MickeS1
Sikket jobb med både bänk och bakgrund. Blev jätte bra. Hur länge har du haft igång karet?
skoda-15
det har varit igång ca två veckorhttp://www.youtube.com/watch?v=lXomVOiRIqU&feature=share&list=UUCfFZ71TfsSyjyZFdaSYkag
MickeS1
Hur tänkte du bygga armaturen då? Lysrör eller blir det någon led belysning?
skoda-15
tack ja det var en del jobb men det är nästan bygget som är roligast jag jobbar ju som möbelsnickare så allt trä är gratis haha och har alla maskiner på jobbet :-)där är en ramp med två rör nu men jag tänkte bygga in den med och ha ett lock uppe där ska i nattbelysning i den med och blir kanske typ led eller något sånt så småningom
Mreque
Du som säljer fengäddan på bilden @ Blocket.se ?
skoda-15
ja