DaRe
Så här kommer fakturan se ut när den kommer med ciklidbladet, det hindrar er inte från att betala redan nu så slipper jag 250 betalningar att manuellt gå igenom per dag i Januari, hehe.
Visst jag vet det är ego så in i h!
Jag vill väldigt gärna ha återkoppling på hur jag gjort layout och text på denna faktura. Skulle det få er att betala, ;)?
BadDevil
Nu kanske det inte passar er ändamål men PayPal eller Payson abonnemang skulle underlätta det för dig och medlemmarna slipper tänka på det då betalning görs automatiskt varje år ett vist datum..
Sen att några glömmer att avbryta abonnemanget och det betalas ändå är bara ett pluss :)
DaRe
Vänta nu det låter som en grym ide, visste inte att det fanns.vi har ju avtal med payson så du menar att man som medlem kan skafaf sig ett abonneemng där för att minska risken att glömma betala.
Fan vad bra, det är likt ett autogiro alltså?
Kimmy-
tycker inte det är någon bra ide! Inte generellt men visst kan man ha valmöjligheten att välja det! tycker att intrevallen på 1 år är alltför lång tid för att ha "autogiro"
DaRe
Absolut bara som en möjlighet inte generella metoden.
Larry-Stockholm
Enklare metod
Jag valde en enklare metod. Nämligen att betala för 5 år på en gång.
Lasse
DaRe
Yepp, jag har dig!!
DaRe
Det har börjat rulla in betalningar! Toppen.
Jag kvitterar inte att betalning kommit det blir lite mycket jobb, är det ok? Fråga mig om ni är osäkra.
22 personer har i dagsläget betalat för 2013.
DaRe
Eller så listar jag alla som betalat här? Det borde väl iofs vara opk. enligt datalagen är det ok särskilt om jag nöjer mig med namn.
RGL
Mathias Nilsson
TORE TILLMAN
jb63
Roger R
Larry Stockholm
bjornwickman
Sickan
YNGVE ÖST
MARKUS ZADENIUS
Mikael W
BO THURÉN
Ola Svensson
YNGVE SKOGLUND
Nottingham
byttorp
Lejon
GUN LINDÉN
kaj.p
wofflan
Mikael10
cf.akvarielagret
Laban
Hej, vore bra med en knapp för familjemedlem.
DaRe
Håller helt med.
Det finns på betalsidan så snart nya siten är uppe, jag har strukturerat upp det hela på nya siten så det är lite enklare, hoppas jag.
Tills vidare kan ni använda Stuart M. Grant fond och maila mig att betalningen gäller familjemedlem. 100 SEK hela världen.
FINN
Jag såg inte mig på listan.
Jag betalade för några dagar sedan.
DaRe
Jag kollar och återkommer.
DaRe
Kollat och du är med, bugg i mitt excel script ;)