DaRe 396 medlemmar! Tack för stödet! Vi har dessutom fått in 20 kronor i stöd till föreningen! Tack för det, många bäckar små. Nu vet jag inte riktigt om vi har tillstånd att ta emot stöd rent juridiskt dock. :hmm2_40: Samt 2 personer som betalade närmare 3000 för sitt medlemskap. de får givetvis tillbaka pengarna, men det var ju tur vi noterade det hela. Jag vill påminna om att ni måste maila mig om ni ändrar adress, det räcker inte att ha med det i betalningsinformationen, när jag går igenom hundratals betalningar är jag fokuserad på medlemsnummer och namn och summa. Jag kan inte kolla adressen också som till 99% av gångerna är oförändrad det blir väldigt trögt!
DaRe 402 betalande medlemmar, jag var tvungen att dela i två inlägg så de finns i de två första inläggen i denna tråd.
Mikael-W Äntligen vi ligger bättre till än på länge det blir båda tummarna upp tack Jepp, toppen! Och då är detta ju bara de som redan har betalt medlemsavgiften. Totalantalet medlemmar måste ju ligga på det dubbla, ungefär!
DaRe Jag har bara mätning från slutet av Januari och då hade vi: 416. Men i sllutet av Februari hade vi 605. Vi får se hur månaden utvecklar sig...
cfakvarielagret Jag har bara mätning från slutet av Januari och då hade vi: 416. Men i sllutet av Februari hade vi 605. Vi får se hur månaden utvecklar sig... Som jag ser det +1 månad