lotusvira Guianacare geayi. Det verkar helt omöjligt, att få tag på denna fisk.:(någon som har och vill sälja? bor i Uppsala.
Kajjjan Guianacare geayi. Det verkar helt omöjligt, att få tag på denna fisk.:(någon som har och vill sälja? bor i Uppsala. Ja, 5 st. Men bor i Malmö... //Kaj
Kajjjan Köpt i butik i Malmö. Är första generation efter vildfångade som togs hem från Tyskland av en privatperson i Malmö för några år sedan. //Kaj
Kajjjan En rättelse: Skrev innan att jag hade fem, men det är sex stycken. Tre hannar och tre honor. Skrev fem för jag har inte sett den ena honan på en dryg vecka men idag fanns hon där ivrigt försvarande sitt revir. Kanske hon vaktat rom? //Kaj
DaRe En rättelse: Skrev innan att jag hade fem, men det är sex stycken. Tre hannar och tre honor. Skrev fem för jag har inte sett den ena honan på en dryg vecka men idag fanns hon där ivrigt försvarande sitt revir. Kanske hon vaktat rom? //Kaj Låter onekligen som lek. Grattis!
Kajjjan Låter onekligen som lek. Grattis! Tack DaRe! Jag tror väl också det men är inte helt säker. Får väl vänta några dagar till och se om det dyker upp en svärm eller ej. //Kaj
affealien Var på Akvarie leasing i dag och de hade 2 st Guianacara inne men tror det var Guianacara dacrya eller kanske Guianacara owroewefi . Den var med grå med en organe/röd ton och 2 sträck över. Var vuxna individer om du är ute efter Guianacara och inte behöver gula så är dessa ett alternativ. Pris kollade jag inte.
lotusvira Hej! Var ligger Akvarie leasing? du skrev att de har Gunacara variant. Jag kommer till aktionen i morgon. Mvh Birgitta:)