Getingen Av de två inlägg jag nu skrivit sedan jag kom in på sidan så blir båda dubbelpost, kanske kommer det ett tredje nu också, måste vara något som är fel hos er. Kör OSX (Mountain Lion) och Chrome om ni undrar.
bossep Getingen! Tack för påpekandet om www.ciklid.org och ciklid.org!:I Jag höll på med lite andra grejor (buggar) och glömde slå över detta i går kväll. Kan du testa nu?
bossep ciklid.org funkar fortfarande inte. Om jag nu förstod frågan rätt. Jag testade att göra detta via en redirekt men har nu också gjort det i DNS. Det borde funka med redirekt. Det kan ta lite tid för hårdkodningen i DNS att slå igenom.
bossep Sådär, då funkar det, vad tror du om problemet med att allt jag skriver blir dubbelposter? Bra!:) Jag undrar om inte någon annan har fixat dubbelposterna! Den här kom aldeles ensam:)
cichlids4fun varje gång jag svarar på nåt får jag en gnällskylt om jag verkligen vill lämna sidan sen får jag trycka en gång till efter det och då blir det dubbelpost
bossep Vi kör en test för att kolla om det funkar igen då. Förövrigt Kan du testa med samma sätt om Wilhelm rekommenderar cichlids4fun?
DaRe Det bästa är att du skippar snabbsvar! Tryck på +svara på ämne !Xmas:) Det är bar en temporär fix som vi inte kan nöja oss med, så klart.
DaRe Bra!:) Jag undrar om inte någon annan har fixat dubbelposterna! Den här kom aldeles ensam:) De verkar komma och gå lite, jag har läst en del om att det hänger på php.ini inställningar. Liknande t som Christian hittade. Jag tror det vore bra om vi loggar ordentligt så vi kan fu iut mer data kring det hela. Både dubbelpost och vill du lämna sidan pop-up rutan. De hänger ihop enligt vad jag läst mig till.
Joakim-Draktoft Både dubbelposter och popup rutan vid snabbsvar är på att fixa listan. Några åtgärder för dubbelposter har jag precis tagit och några fler uppslag finns. Låt se om vi får fler dubbelposter i de närmaste inläggen.
Wilhelm Låt se om vi får fler dubbelposter i de närmaste inläggen. testing testing Och lämna sidan popupen är också kvar!:´(
cichlids4fun funkar säkert men har för vana att använda snbbsvar eller citat en annan sak är att man inte ser tiden i forumet på senaste inläggen det bryts av förmodligen kolumnbreddsfel
bossep Det konstiga är att jag inte får dubbelposter. Men popuppen kommer farande med snabbsvar. Jag använder också detta normalt.
Mikael-W Mikael Inloggningen strular för mig. Första försöket ger svaret Invalid token. Andra försöket lyckas. (Så detta är ingen katastrof, kommer ju in iaf.) Detta verkar vara löst nu. Kommer in på första försöket. Men en ny feature har uppstått idag. Trots att jag är inloggad på Första sidan kräver Forumet egen inloggning.