daniel_i_malmo
Bytte avatar. När jag klickade på 'Spara ändringar' fick jag följande meddelande:
"vBulletin-meddelande
Uppladdning av fil misslyckades."
Chrome i OSX.
daniel_i_malmo
Bytte avatar. När jag klickade på 'Spara ändringar' fick jag följande meddelande:
"vBulletin-meddelande
Uppladdning av fil misslyckades."
Chrome i OSX.
EDIT: Det blev uppenbarligen en dubbelpost. Jag dubbelklickade INTE. Å andra sidan blev det inte dubbelpost på samma sätt som tidigare, att samma text kom två gånger i ett och samma inlägg, utan det blev två inlägg. Och när jag nyss svarade på ett inlägg med citat här blev det ingen dubbelpost. Och sedan gjorde jag ett inlägg utan citat som jag sedan raderade, eftersom det var ett test, det blev inte heller dubbelpost. Men nu blev det.
daniel_i_malmo
Radbrytningar ger dubbelpost
Har testat mig fram med uteslutningsmetoden (har raderat en mängd testinlägg jag nyss gjort i denna tråd så bevisen finns inte kvar, men testa gärna själv.)
Min slutsats är att hårda radbrytningar (ENTER) i inlägget ger dubbelpost.
Chrome i OSX.
bossep
Laddar upp samma pipi fast större
42471
Som du ser DaRe så blir det en ny sida i stället för en overlay.
bossep
Har vi fått bort dubbelposter och sådant nu när jag satte lite mer fart i databasen?
daniel_i_malmo
testar med radbyte
Dubbelpost?
daniel_i_malmo
testar med radbyte
Dubbelpost?
EDIT: Dubbelpost. Problemet finns kvar tyvärr, Bosse.
bossep
daniel_i_malmö;893259testar med radbyte
Dubbelpost?
EDIT: Dubbelpost. Problemet finns kvar tyvärr, Bosse.
Jag kan inte replikera eländet...suck
Får kanske prova med IE då brukar allt bli fel;)
DaRe
Verkar vara oberoende av webläsare, jag har testat med IE 10, Chrome, firefox och har inte detta problem.
Ciklidtok
Får se nu om jag får popup och/eller dublett när jag postar det här svaret. Däremot så fungerar inte min mailbevakning längre, den fungerade från början men nu gör den inte det. Det KAN vara min mail, har haft problem med den, jag skall se över inställningarna och byta mailadress till den nya. Men om det fortfarande inte fungerar, så får admins gärna gå in och se över inställningarna.
Jag kör också Firefox,och min automatiska inloggning fungerar numera som den skall.:)
EDIT: Blev varken Pop-up eller dubbelinlägg när jag postade :)
TheCatfish
Mamma ville jag skulle kolla så nya mailbevakningen funkar! men har inga problem överhuvudtaget jag!:D
bossep
Jag fick tidigare upp popup men inte dubbelpost. Nu händer det aldrig. Inte ens i snabbsvar!
Jag användder Crome. Kan det vara cookies/cache eller något annat i webbläsaren?
Jag har för vana att ränsa sånt 1 gång i veckan.
affealien
Jag provade att rensa cookies och allting tidigare på min dator men hjälpte inte alls då.
Men som sagt bara snabbsvar som strulat.
affealien
Jag provade att rensa cookies och allting tidigare på min dator men hjälpte inte alls då.
Men som sagt bara snabbsvar som strulat.
affealien
Rensade cookies igen nu i firefox så ska vi se om det fungerar.
affealien
Verkade som det fungerade denna gången därför testar jag även med IE nu. :)
affealien
LYSANDE!
Rensde cookies och cache i firefox så fungerade det verkar det som.
affealien
LYSANDE!
Rensde cookies och cache i firefox så fungerade det verkar det som.
EDIT: eller så gjorde det inte alls det.
ChristianAlfredsson
Testar dubbel
Testar dubbel
Testar dubbel 3
Micke-H
Hejsan
Jag har två problem
När jag går in i forumet så kommer sista inlägget överst och jag skulle vilja ha det tvärtom. Hur ändrar jag det ?
Jag försöker gå in på min profil för att kika om det finns någon inställning på ovanstående men när jag kommer in på " edit profil" så är sidan helt vit ?