LN Tack alla Ni för alla trevliga besök:) Nu blir det att knoppa så att man pallar föreläsningarna i morgon.
DaRe Sv: Ciklidstämman 2013 Stämmans sista presentatipn. Jay berättar om Malawiciklider och deras namngivning
RGL Ciklidstämman 2013 Mycket trevlig helg med god mat toppen boende och intressanta föreläsningar. Bra organiserat tack så mycket. Så ses vi i Malmö nästa år. 👍🍻
DaRe Sv: Ciklidstämman 2013 Synd att vårt bord valde så dåliga lotter i dyringlotyeriet bara. Det måste varit riggat, hehe :)
Kimmy- Sv: Ciklidstämman 2013 Synd att vårt bord valde så dåliga lotter i dyringlotyeriet bara. Det måste varit riggat, hehe :) Hehe. Tror mitt bord hade runt 10-15 vinster :)
Kimmy- Sv: Ciklidstämman 2013 Jo så är drt ju :) hade själv 5 lotter där lägsta va 108 :) men fick ju 3 vinster :)
Joakim-Draktoft Stort tack för arrangemanget Albin med flera!!! Alltid kul att få träffa både gamla och nya bekantskaper på stämman. Väntar med spänning på att få höra hur resan hem med 1125:an gick för Lulegänget.
LN Tack Albin med familj:) Vilket jättearbete Ni la ner på denna helg, fantastiskt att ni fick till det så bra.
johho Nångång i mitt liv måste jag lyckas vara med på en ciklidstämma. Allt passade perfekt förra året i gbg men fick förhinder en månad innan.
DaRe Sv: Ciklidstämman 2013 Malmö nästa år med största sannolikhet! ! Tror den kommer bli grymmare än grymast! :)