Micke-Jarhl Ca lite fler bilder på mina firrar då bild 1,2 P.Loisellie honan bild 3,4 P.Motaguense hanen sen honan de sista på P.argenta hane
HakanM Lägger in bilden på Flower horn som jag fotasde hos Rolles till artikeln i CB3. Den publiserades i rätt litet format så här är bilden i bättre storlek
Micke-Jarhl HåLägger in bilden på Flower horn som jag fotasde hos Rolles till artikeln i CB3. Den publiserades i rätt litet format så här är bilden i bättre storlek snygg!
Micke-Jarhl några bilder till då bild1 P.motaguense paret ingen höjdare kanske hehe bild2 Gänget bild 3 dispyt mellan lille argenta hanen(99% säker) och bifasciata honan ryker ihop en del bild4 på Argenta hona bild5Bifaciata honan bild6Min Loisellie hane tappat ansiktet får se om det är tillfälligt
Micke-Jarhl argentan blev lite blå inte bra mera silver/vita ska de vara tror jag har fel vitbalans ska fixa detta till nästa gång..
Micke-Jarhl Älskar dina bilder Micke :D Kul att du gillar dom ska ta några fler på de nya firrarna åxo börjar se bra ut här hemma nu....
Micke-Jarhl lite nya bilder efter en plötslig svamp attack(det mesta borta nu) kan jag ta fler bilder på firrarna lite nytt i karet Nya filter och salt gjorde susen...3kg!