Pabbe Jag lade in en stänkare om det i buggrapporteringstråden. Jag testade med chrome och jag kunde inte se något klipp, någonstans. I artregistret t. ex.
MangeJ Hej, har 2 Parachromis Fredrichstalii som jag köpte i höstas. De var verkligen lite av fula ankungen vid inköp, men nu har de börjat färga ut och vilken vacker fisk det är. Honan har börjat visa intresse för att leka, men hanen behöver krusas lite till. Förhoppningsvis lyckas hon charma honom inom kort.. Mvh Magnus52619
MangeJ Tack! Ja, än så länge har det funkat väldigt bra. Freddisarna är lugna (än så länge) och inte varit de som startat några bråk. Vet inte om det spelar roll att de fått gå med andra fiskar sedan de var små? Hade Motaguense tidigare, men de startade bråk hela tiden så dem kunde jag inte ha tillsammans med andra fiskar... Mvh Magnus
Big_Sal Håll koll på dina satanoperca. Hade leucosticta ihop med ellioti och de blev tyvärr stressade och fick hål i huvudet och tonade bort.
JockeB Marcus Lite nya Citrinellus bilder. 52657 52658 Nice :) Dom kommer från Robin va? Jag har mor/farföräldrarna kvar till dom I så fall..
Marcus-Karlsten Snygga Marcus, hur många har du kvar? Jag sparade 6st. De andra köpte nån från Södertälje
Marcus-Karlsten Nice :) Dom kommer från Robin va? Jag har mor/farföräldrarna kvar till dom I så fall.. Stämmer bra. Har du någon bild? Hade varit roligt att göra typ en stammtavla.
RobinH Okej, Jag har en av syskonen till dina kvar, den blev insugen bakom min BTN bakgrund som yngel och har levt där bakom ett par år nu. får tyvärr inte tag i den så den får gå kvar där dock är den inte mer än ca 5-6cm eftersom den inte fått någon mat mer än resterna som sugs in bakom bakgrunden. Där finns några riktigt stora och fina kullsyskon kvar hos lasse i sandby(dom jag behöll längst) varje gång jag ser dom blir jag sugen på att köpa tillbaka allihopa hehehe...
JockeB Paraneetroplus hartwegi ;) Bild 1. Hane Bild 2 och 3. Hona Bild 4. Paret Kul Robin, det var ett tag sen dom fanns I sverige :D
JockeB Marcus Stämmer bra. Har du någon bild? Hade varit roligt att göra typ en stammtavla. Ska se om jag kan få till nån bild, har bara mobile nu..
Banderad Paraneetroplus hartwegi ;) Bild 1. Hane Bild 2 och 3. Hona Bild 4. Paret Snygga, blir kul att följa :) /Jocke
RobinH Kul Robin, det var ett tag sen dom fanns I sverige :D Jag har aldrig sett att dom funnits i sverige tidigare? vet du att dom har funnits här tidigare? Rickard(jinnarparen) tog hit dom till mig från tillmann hobby zoo.