Pabbe Ja, jag är mycket nöjd med det paret. Väldigt tuffa när de har yngel. Halva karet, som är 250 cm, tar de i revir.
Pabbe Blanade gamla favoriter Hetrospila,Synspila,Godmanni,Persei och Petenia. Godmannin var grym. Är det firrar du haft, eller har du kvar några?
Banderad Lek en gång utan yngel som resultat. Känns som om bonushanarna stör ganska mycket, ska göra en omflyttning. / Jocke
Pabbe Mit nye par Sköna saker! Om man skulle beställa från Akvarieteknik, ser de har inne nu. För det är väl Nandopsis tetracantha jag ser?
Parachromis Bosse G... hvor har du fået fat på hericthys bartoni? Jeg har ledt meget længe efter denne fisk!!
Ola-Sjodin Här är en bild på en tetracanthus- hane precis när jag tog upp firrarna ur dammen förra hösten. Ute i dammen fick de en intressant röd nyans på sidorna.53111
ScreamingBroccoli Å gud vad jag är sugen på en damm! J-ligt svårt att få till när man bor i lägenhet bara. Stor källare, gärna med en del som blir sval på vintern och möjlighet att bygga en damm på tomten är helt klart krav inför ett framtida villainköp.