DaRe Vi behöver mer info kring problemet med varför vissa personer får dubbla inlägg. Får du dubbla inlägg när du postar? Vilken webbläsare har du och vilken version? Jag har Chrome: version 23.0.1271.97 m och jag får inte dubbla poster.
sluggo Jag har samma version av crome men jag fick dubbelpost Jag har samma version av crome men jag fick dubbelpost
cichlids4fun skrivet med svara på ämne skrivet med svara på ämne problemet verkar ju bara vara i snabbsvar
cichlids4fun fast det verkar ju rubbat att om jag citerra mitt eget inlägg så kommer citatet i det citerade inläggett fast det verkar ju rubbat att om jag citerra mitt eget inlägg så kommer citatet i det citerade inläggett
affealien Ja har också detta problem med Firefox 17.0.1 så det verkar inte vara webläsaren som stället till det. Men som sagt så är det bara under Posta snabbsvar knappen. Citera eller trycka på "Gå till avancerat" så blir det inga dubbla poster alls.
cichlids4fun Aha det är bra info vid felsökningen! Tack för den beskrivningen, hehe, får väl se hur detta citat blir? ;) [/quote ]får väl se hur detta citat blir? ;) det blev ju bra, verkar ju bara bli knäppt om man citerar sig själv:P
DaRe Det är i alla fall kända problem med vBulletin eller underliggande mjukvara som påverkar detta. Vi kommer kontakta vBulletin support om det inte finns en lösning som redan är klar för just vårat problem. Pop-up en är borta i alla fall, eller?
Mikael-W Vad händer om ni testar nu, jag har avaktiverat sammanfogningsfunktionen (tror jag) Testar med citat.
affealien hmm... nu blev det en dubbepost i stället..... kan ju visserligen varit jag som var lite ivrig på musknappen också :)
DaRe Hehe, ropa inte hej innan du är över ån! Jag bara ändrade en inställning som detekterar dubbelpostningar inom en minut och slår dem då samman. Grund problemet är att även om man poster en gång detekterar forummjukvaran det som två inlägg och då har den funktionen som slår samman dessa inlätt till ett om de är identiska. Så två fe. Den ena att det överhuvudtaget blir dubbelpost. Det andra är att sammanslagningen inte helt slår samman utan det blir samma text två gånger i samma inlägg.