johho Göran Å;907769När man minst anar det så händer det att mina VF Kambwimba leker igen (brukar vara sporadiskt) Denna hona kommer att bidra med lite extra yngel om några veckor till de övriga i gruppen. // Göran Mycket vacker kvinna.
Goran-A Fullt tuggande hona.... Det ser ut som små bristningar under "hakan" Dina fina Bärnstenar väcker habegär.. /Göran
Goran-A När jag nu ändå är inne i tråden är det lika bra att bidra med några bilder på mina Körsbär "Pulu Point" Hane, tuggande hona och lite yngel. /Göran
ciklidus Din hane ser självlysande ut =) nice! Hur länge har du ynglen separat i bägaren? eller har du dem bara där för fotningen?
affealien Underbar tråd nu när jag ramlat in på dessa fiskar. Har tittat igenom hela och måste säga att många av er är bra på fota och har snygga modeller ;)
Goran-A Din hane ser självlysande ut =) nice! Hur länge har du ynglen separat i bägaren? eller har du dem bara där för fotningen? Ynglen var bara där under fotandet, ett försök att få¨till en lite kul bild bara. //Göran
Repen1 Vet inte exakt, men denna damen är nog strax över året gammal.Hämtade dom hos Janne i Sala efter hans VF som yngel i September 2012 sen beror det på hur lång tid det tog för honom att dra upp dom. Mille
ciklidus ...Och lite bilder på nkonde. Dom är inte så gamla och inte färgat ut helt....Men färg har dom 46146 46147 46148