Äntligen har det börjat hända lite med vinden
Jag har fått rensat bort en del av all skit som stod där och har även fått igång 3 av de 4 kar som skall vara igång
så här får ni lite bilder
först det nyaste 310 liters blivande Tanganyika kar
Detta kar hittade jag på blocket som bortskänkes helt komplett med bakgrund pumpar och en massa andra grejer :D
Men nu till det roligaste välja fisk :P
jag har en väldig beslutsångest om jag skall satsa på Troffar eller om man skall satsa på någon sandlevande art i kombo med en några snäck lekare och tex prinsessan? Kom gärna med förslag
44343
Och sedan har vi mitt Rio 240 L som nu är SA men som i framtiden främst skall vara till att föda upp yngel
men just nu har jag mina Manacapuru Scalarer och 4 st Amazonia Blue tillsammans med 4 st Geophagus surinamensis
det blir ju lite överbefolkat och på tok för litet för Geophagus men fiskarna är fortfarande ung fiskar och jag håller på att bygga bänk till ett större kar som kommer bli det fjärde på vinden
44344
Och sist mitt 80 L där jag har 1 par Pelvicachromis pulcher som ynglat 2 gånger. Dessa yngel går just nu i 310 litarn
i detta kar skall det till lite mer rötter och växter men det kommer så sakteligen
44345
Och sist ett översikts foto ( ursäkta röran ) som det såg ut för 1 vecka sedan
44346
Nu får ni hjälpa mig och komma med förslag på fisk innehav till Tanganyika karet. :D