Mejan75 Jag skulle börja med luftslang och förgreningar! Det är ju "bara" 9 akvarier vad jag förstått! Har 18 kar :)
Mejan75 Hur går det för mina röd rubin verkar dom vara ok? Dina golden är pigga och frossar i sig räkmix. går fint :) ja dom är pigga äter bra,finns 2 golden kvar hos mig som är dina.
Kimmy- Sv: Projekt odling i garaget Jag hade kört en vprörslinga i taket över burkarna sen bara borra i det och dra ner slang te respektive kar.
Kimmy- Sv: Projekt odling i garaget Vill ha en bedömning av dig sen oxå hur du uplever ljudet den avger :)
Mejan75 Vill ha en bedömning av dig sen oxå hur du uplever ljudet den avger :) kimmy jag kör med den redan kör med den medföljande splitt/förgrenaren till 4/6 slang den låter juh knappt :)
Kimmy- Sv: Projekt odling i garaget Kanonfint. Men tycker jag ser doppvärmare i varje kar? Räkna med en dyr elräkning isf :)
Mejan75 Kanonfint. Men tycker jag ser doppvärmare i varje kar? Räkna med en dyr elräkning isf :) Vem har sagt att det är en billig hobby :) Installera luft/luft värmepump i nästa vecka då åker samtliga doppvärmare ut :)
Kimmy- Sv: Projekt odling i garaget Ja det låter bättre :) absolut ingen som påstått att det är billigt ;) hade själv dopvärmare lr har i källarn 14c. Men håller på att dra in golvvärme i källar
Mejan75 Oj jäklar i mig det blev en hel del det där! Nu fattas bara fiskarna. Uppe i 34 kar nu...Det räcker till att börja med :)
Mejan75 Ja det låter bättre :) absolut ingen som påstått att det är billigt ;) hade själv dopvärmare lr har i källarn 14c. Men håller på att dra in golvvärme i källar Ja som det är nu med 17 kar igång ligger det på ca: 3 kW plus 2 element på 2kw :´(
imported Ser bra ut men du saknar 15-20 röd zebra hehe. Fasen känns långt till den 6-7 april då jag kommer.Ska bli roligt att se dom nya karen.
Mejan75 Ser bra ut men du saknar 15-20 röd zebra hehe. Fasen känns långt till den 6-7 april då jag kommer.Ska bli roligt att se dom nya karen. Hehe ja :) yepps du är välkommen :)
Mejan75 51601 Hej har hänt massor sedan sist har byggt upp skiljevägg I garaget och nya träställningar samt nya akvarie.
Charlotte 51601 Hej har hänt massor sedan sist har byggt upp skiljevägg I garaget och nya träställningar samt nya akvarie. Avundsjuk? Oh nej... :I Ruggigt trevligt rum ;)