nä nu överdriver du ronny. om det stod på en lista i bokstavsordning vem som inte betalat kunde jag hålla med dig så får inte ske............sen kommer ju alla se i mars april nångång de medlemmar som inte betalat för då försvinner ju deras medlemsikoner
jag bläddrade genom listan 3ggr för att hitta mig själv listan är ju så jävla rörig med olika färger och storlekar och ingen bokstavsordning så det är ju stört omöjligt att vara säker att man
INTE hittar nån.
först ska man ju veta vem man letar efter och sen kolla om han är med på listan nej sån jävla tid det skulle ta för att kolla, det man möjligtvis kan se är namn man känner igen som har betalat men absolut inte de som inte är med det är ju stört omöjligt om man inte letar efter nån specifikt och varför skulle nån göra det, för mycket fritid??
Medlemslistor ska man vara försiktiga med att publicera. Jag upprepar mig då jag anser att ansvariga kan maila, sms,s påminnelser till dem som inte betalat. Har svårt att tänka mig att du inte förstår vad som kan uppfattas som kränkande med denna lista. Där framgår tydligt vilka som gjort "rät" för sig o vilka som inte gjort det. Mycket onödigt tycker jag. Dec-jan är dyra månader för många o vissa kanske måste vara sen då dom har stora utgifter dessa två månader. Att då få se en lista där alla kan se detta är knappast trevligt för dem som gärna är med men har det lite knapert.295skr är normalt sett ingen större belastning såvida det inte är unga studenter eller någon arbetslös eller liknande. I detta fall hade man kunnat fråga först innan man listar ut detta i forumet