cfakvarielagret Verkar vara ett bra hotell .... glöm inte badkläder Vi bjuder alltid på kaffe, te och färsk frukt och i vår lobbybar kan du köpa kylda drycker, snacks eller smörgåsar. I vår relaxavdelning med pool, bubbelpool och bastu
imported För de som vill betala direkt nu kan ni göra det på bankgiro 257-9761, ange i så fall vilket paket och vem det är som har betalat(Namn+adress).
imported För de som vill betala direkt nu kan ni göra det på bankgiro 257-9761, ange i så fall vilket paket och vem det är som har betalat(Namn+adress).Jag vill även ha mailadress, så jag kan kontakta er om det skulle behövas.
cfakvarielagret IB 2st Christer Fredriksson (har med sig badkläder) Carl Axel Pettersson IB 2st Christer Fredriksson (har med sig badkläder) Carl Axel Pettersson
RGL OOOPS blev fel där :I Jag har betalat in 2x 1A så det blir rätt rikardlundborg@hotmail.com Får man en bekräftelse på mail??
Jossan OOOPS blev fel där :I Jag har betalat in 2x 1A så det blir rätt rikardlundborg@hotmail.com Får man en bekräftelse på mail?? http://www.akvariehelg.se/anmalda/ Här kan du se vilka som kommer och som har betalt, och där finns både du och din far med :) Någon separat bekräftelse tror jag inte att det går ut, men jag kan ha fel!
imported Ok tack blev lite förvirrad med alla B och A men man är med iallafall :) Jag kommer att maila kvitton till alla som betalt, men bankgiro uppgifter kom in så hiskeligt sent igår natt så jag hann inte göra allt.
LN Jag håller på och fyller på information på www.akvariehelg.se nu. Så viss information finns där nu men jag hoppas ha slutfört inom några timmar. Är det ok att lägga ut denna länk på SVG?
cfakvarielagret Det skrivs inget om Ciklidstämman sedan ser jag att det är 37 besökare med föredragshållare o styrelsen som hitills är bokade vad görs för att få fler besökare ... det är inte så långt kvar
Kimmy- Sv: Ciklidstämman 2013? Tror det kan damma till vid månadsskiftet då man måste betala när man bokar. Och för min egen del så har jag inte haft möjlighet att pröjsa denna månad...