DaRe Det kommer att vara 4 olika tillfällen under året med erbjudande som kommer röstas fram på detta sätt. I och med att det är kraftigt sänkta priser kan företagen som sponsrar inte ha det på hur många produkter som helst
DaRe Nu är erbjudandet aktivt och det gäller fram till 12:e mars. Har inte dubbelkollat detta med Christer så med lite reservation för detta. http://www.ciklid.org/medlemserbjudande-februari-2013.php
cichlids4fun 0. se det misstänkte jag............ gör nästa omröstning till vilken grej skulle du köpa om det var erbjudande på inte vilken man vill se
cfakvarielagret se det misstänkte jag............ gör nästa omröstning till vilken grej skulle du köpa om det var erbjudande på inte vilken man vill se Svaret kommer att bli samma ..... detta ligger inte i tiden
HakanM 0. Jag tänkte köpa men missade totalt att det blev verklighet av omröstningen, hade varit kul att vara den enda som köpte.....
cichlids4fun Bra ide. Är det för långt att ta det som en beställning? ??? röstade inte på rampen, men hade köpt en av böckerna om den varit vald
cfakvarielagret Varför rösta om man inte tänker att köpa,det tycker jag är dålig stil ! Jag har precis samma uppfattning