Men du tycker ju att tidningen är bra och att du läser fler artiklar nu än förr!
Men visst kan du ifrågasätta vad som står i den! Bara att skriva av dig i forumet.
Förmodar att du inte köper några tidningar alls! Eller?
Så är det Wilhelm. Sen du tog över blev tidningen mer läsvärd, vet inte hur man ska definiera det, men "kamratligare" kallar jag det så länge.
Då kan man ju undra varför inte medlemmarna skriver sina artiklar direkt i forumet så alla kan delta och tycka därefter? Varför ska NCS tvinga fram artiklar av medlemmar för att skickas till Långtbortistan för tryckning på papper tillverkat i skandinavien med hjälp av el från tyska kolkraftverk och av flis från ryssland med ytförhöjningsmedel från sydamerika och kina och sen en lång transport hem till sverige där Christer ska stå och klistra lappar på varje tidning?
Det låter bra mycket enklare om textförfattaren skriver direkt här i forumet, väldigt många miljöförstörande steg som skippas då.
Har vi tidningen bara för att man ska bli betalande medlem eller fyller den någon annan viktig funktion.
Och varför ska jag behöva betala för en tidning för att jag gillar att läsa här?(om jag vill stödja hemsidan/föreningen)
Nej jag köper inga tidningar mer än CB under tvång.