Darizz Tackar allihopa. Fiskarna gör inget annat än äter... Eller tigger när man går förbi, förutom hästnosen då, den håller koll på läget i rummet.
Maccobert Vart köpte du sten modulerna ? funderar skarpt på att följa ditt initiativ med att kapa till modulerna . blir ju 2 moduler i 1 :) riktigt smart lösning. // Marcus
Darizz Köpte från akvariumkungen, enda som jag har hittat som säljer rockzolid via onlineshop i sverige. Tycker själv att det ser bättre/naturliga ut om man har en stor sten som ser ut att komma upp ur botten istället för en hög med småsten staplat på varann. Har lite moduler som blev över plus lite begagnat om du vill ha till en billigare peng.
Darizz Tackar Är själv riktigt nöjd, kanske ett par saker som man skulle gjort annorlunda så här i efterhand, men men... hoppas mest nu på att någon kan förbarma sig över akvariet.
Darizz Favoriten... 47980 47981 47982 Slåss mot svävalger sen jag slutade med växtnäringen och algerna på stenarna decimerades. Men det är på rätt väg. 47983 Behöver en bättre kamera :(
Darizz Maswa dubbar, irsacae hästnos och en stackars multifaciatus som jag hittade i en snäcka efter jag trott jag sålt alla... Funderar på att byta ut alltihopa mot en bunt växter, några L-malar och 200 neontetror :) Men orkar nog inte, ska plockas ner och ställas i ett förråd snart ändå.
Fjarilsciklid Köpte från akvariumkungen, enda som jag har hittat som säljer rockzolid via onlineshop i sverige. Tycker själv att det ser bättre/naturliga ut om man har en stor sten som ser ut att komma upp ur botten istället för en hög med småsten staplat på varann. Har lite moduler som blev över plus lite begagnat om du vill ha till en billigare peng. vad har du för jag tänkt (bokstäverna på) moduler och vad har du tänkt sälja de för?
Streamstone Jäklar vilket snyggt kar och välplanerat på alla sätt och vis. Måste vara surt tråkigt att behöva packa ihop och sälja av det. Men den som köper det kommer ju bli lycklig så det räcker och blir över.