mbitton Hej! Jag har 4st Arcocentrus Multispinosa och 4 st Thorichthys Meeki som jag vill bli av med ganska snabbt. Dom går i extremt bra vattenvärden o jag har inte haft ngr sjukdommar i karet (peppar/peppar ta i trä). Anledningen är att jag har inriktat mig mer på SA svartvatten biotop. Kan tänka mig att skänka dem, men det skadar inte om ni har gentlemanna gener o vill ge något emellan, typ en snygg rot eller något annat i akvarieväg om är användbart. Använd bara er fantasi, jag är inte kräsen ;) Jag bor i Linköping Mvh Micke
annddyy har en meeki som går ensam nu, ca 6 CM i ett 150 kar, kan ta emot dem om du vill ge dem ett säkert hem :)
Fjarilsciklid Hej! Jag har 4st Arcocentrus Multispinosa och 4 st Thorichthys Meeki som jag vill bli av med ganska snabbt. Dom går i extremt bra vattenvärden o jag har inte haft ngr sjukdommar i karet (peppar/peppar ta i trä). Anledningen är att jag har inriktat mig mer på SA svartvatten biotop. Kan tänka mig att skänka dem, men det skadar inte om ni har gentlemanna gener o vill ge något emellan, typ en snygg rot eller något annat i akvarieväg om är användbart. Använd bara er fantasi, jag är inte kräsen ;) Jag bor i Linköping Mvh Micke Finns Multipinosa kvar?
sussie32 hej skrver här med jag vil görna ta imot dina multispinosa jag har röter,växter,engelsk sjösten moden störe mm att bytta med jag bor i norrköping är bla stamis på Norrköpings akvarim :) å upvuxen med akvarium :)
mbitton Hej Sussie! Jag väljer endast att skänka alla 4, skulle va bra om du fick med eldbukarna oxå.
sussie32 hej jag kan ta dina 4 multispinosa å jag kan kolla med en kompis om han vill ha eldbukarna då jag anser att jag inte har plats för dom sussie tillagt fast eldbukarna var ju inte så stora enu så det kan nog gå å ta dem med (ska ju skaffa ett 200+ kar till är det tänkt framöver)
sussie32 45086ungefär så har ser de ut ust nu det är lite flytat å ändrat men du får ett hum om det iallefall till vänster fins flera grottor å mer anubias till vänster fins det åxå mer grottor gömda i anubiasen å en komer ju stenröset imitten ha grottor:)