HakanM Ingen som haft alla de blå mbunas, Metriaclima callainos . Pseudotropheus socolofi ,Metriaclima estherae . Vilken är snyggast "blå av dessa ?
Stew Håbump. vill gärna ha svar på denna fråga då det snart är dax för inköp..... cobolt blue zebran har en underbar färg! De stora hanarna verkligen lyser blått! De är lätta att få yngel av. Rekommenderar dem varmt.
Flowermountain Håbump. vill gärna ha svar på denna fråga då det snart är dax för inköp..... Enkelt val... Metriaclima callainos . Men se till att du får fina exemplar.
HakanM cobolt blue zebran har en underbar färg! De stora hanarna verkligen lyser blått! De är lätta att få yngel av. Rekommenderar dem varmt. Tack för rådet, lutat nog åt att jag följer detta, finns F1:or hos aquatropic
DaRe cobolt blue zebran har en underbar färg! De stora hanarna verkligen lyser blått! De är lätta att få yngel av. Rekommenderar dem varmt. Vilken art är det?
imported HåIngen som haft alla de blå mbunas, Metriaclima callainos . Pseudotropheus socolofi ,Metriaclima estherae . Vilken är snyggast "blå av dessa ? Mdoka White lips är den snyggaste blå malawin ;)
classe men du kan inte ha rödzebra med den msobo el callinos där risk korsa... Du får välja en arter den av metriclima arter..
HakanM Hum, börjar ändra mig lite, vill gärna ha Aulonocara stuartgranti cobue i burken och antar att jag då får avstå från de lite tuffare mbunas. Men vill väldigt gärna även ha Metriaclima sp. "msobo" . Går dessa ihop ?
Erik-Osterlund Jag har inte haft msobo så jag vet inte hur dom är. Det som kan hända är att Aulonocaran inte färgar och då får du väl ändra planen. Säker på att det ska funka kan man ju aldrig vara.
HakanM Erik ÖJag har inte haft msobo så jag vet inte hur dom är. Det som kan hända är att Aulonocaran inte färgar och då får du väl ändra planen. Säker på att det ska funka kan man ju aldrig vara. Japp, men om någon annan provat så behöver man ju inte att riskera ett problem............Så jag hoppas någon provat och kan svara på denna fråga...