Mejan75 Hej undrar om det finns någon som har 20-30 st Demasoni att sälja? Storlek någonstans från 3-4 cm och uppåt. Med vänlig hälsning, Mikael 0763251599. Mikael.ejevad@abro.se
Joakim-Draktoft Hej undrar om det finns någon som har 20-30 st Demasoni att sälja? Storlek någonstans från 3-4 cm och uppåt. Med vänlig hälsning, Mikael 0763251599. Mikael.ejevad@abro.se Har lämnat ditt namn och nummer vidare till en odlare jag känner (som inte hänger på sidan), som har precis denna mängd och storlek framme just nu. Han ringer, så får ni ta detaljer då.
johho Vill köpa 20-30 st Demasoni Joakim, skulle du kunna ge min adress till han med? Sambon vill ha ett gäng 10-20 nånstans.
Joakim-Draktoft Joakim, skulle du kunna ge min adress till han med? Sambon vill ha ett gäng 10-20 nånstans. Johanlundin_79@hotmail.com Självklart Johan. PM:a mig ditt mobilnummer så lämnar jag det vidare.
DaRe Sv: Vill köpa 20-30 st Demasoni Tips: Undvik att lägga ut mailadresser öppet här eller var som helst då det finns mängder med olika programvaror som scannar internet efter dylikt och säljer/skänker dem till spammare.
Mejan75 Tips: Undvik att lägga ut mailadresser öppet här eller var som helst då det finns mängder med olika programvaror som scannar internet efter dylikt och säljer/skänker dem till spammare. Sant :^)