FrePGun Inatt blev de så tillslut av. Honan har gått och tuggat i nio hela månader, mest på godis och snask. Blev "bara" ett yngel i denna kullen och han heter Love. Många timmar framför burkarna med han i knät att se fram emot framöver.
cabron021 Sv: Äntligen yngel!!! Grattis. Haha jag såg inte bilderna först för har dålig sändning på mobilen så ja tänkte bara vad fan har han för fiskar som tuggar i nio månader och bara ger ett yngel :D Sen fick jag se. Grattis :)
FrePGun Äntligen yngel!!! Tack ska ni ha allihop! Ligger på NÄL i Trollhättan. Fick tyvärr inget familjerum så jag fick köra hem och sova inatt. Passade bra då jag passade på att mata svärdbärarna hemma hehe.
Joakim-Draktoft Gratulerar till "lillkullen". Många timmar framför burkarna med han i knät att se fram emot framöver. Kan bara intyga om små barns fascination över innehållet i ett akvarium. Så här såg det ut med vårt första "yngel", men nu vid 10 års ålder tycker hon inte det är riktigt lika intressant längre. :( 44381 44382
FrePGun Äntligen yngel!!! Joakim Gratulerar till "lillkullen". Kan bara intyga om små barns fascination över innehållet i ett akvarium. Känner igen det där. Har en fyraåring hemma som blev barnvaktad framför akvariet förr också...
FrePGun Då har man ynglat av sig ännu en gång... 14 månader imellan denna och vårat förra yngel. Återigen bara en individ i kullen. En hona.
Pabbe Härligt! Honan ser ut att kunna leverera i minst tjugo år, så nästan en om året. Ni har en chans att slå min morfars mor, som klämde ur sig 18 yngel i närheten av Kolmården under sådär tjugo års tid:D Härligt! Honan ser ut att kunna leverera i minst tjugo år, så nästan en om året. Ni har en chans att slå min morfars mor, som klämde ur sig 18 yngel i närheten av Kolmården under sådär tjugo års tid:D