Jarnis Superroligt att se bilderna Olof! Visa gärna lite bilder på LED-prylarna du köpte, funderar på att plocka upp en mindre ramp nästa gång jag åker till Kina.
olof Superroligt att se bilderna Olof! Visa gärna lite bilder på LED-prylarna du köpte, funderar på att plocka upp en mindre ramp nästa gång jag åker till Kina. Det kommer. Det var bara de allra minsta belysningarna jag köpte men jag ångrar mig att jag inte köpte mer. Jag fick för mig att de större ramperna på något vis var dyra, vilket de också var med Kinesiska mått mätt. Kolla också Buyos sortiment; http://www.boyuaquarium.com/en_smallclass.asp?BigClassName=%B5%C6%BE%DF mvh Olof
olof Som jag nämnde hade jag ytterligare några bilder kvar från Goldfish Street. En snygg mal och småfisk, L-nummer någon: 45009 Diskus: 45017 Kul med kulfiskar: 45011 Fina rockor: 45013 Och ännu finare rockor: 45012 Mvh Olof
cfakvarielagret Gillar tanten som säljer växter på gatan! Coola bilder! Tycker synd om fiskarna i påsarna. vad var det för temperatur ....ser kallt ut
olof vad var det för temperatur ....ser kallt ut Hong Kong i början av mars. Ca 25° C mitt på dagen. mvh Olof