Thomas Hejsan. jag och min dotter önskar köpa ett möbelakvarium ca: 300-700 komplett set med alla tillbehör. max längd 160cm Till ett humant begagnat pris. ( ska givetvis användas till Ciklider ) Vh Thomas Persson. t_p81@hotmail.com
Thomas Det bestämmer du. Det blir du som kör ;) Annars var det ett bra kar. Hade det varit söderut så hade jag löst det
Nippe_ Tjena! Har ett juwelkar 450 liter som står igång nu med Ca-ciklider :) Men vet inte vad du är beredd att betala? Det är btn slimline bakgrund och det också. Mvh // Nicke
Nippe_ Du kan köpa mitt Juwel 450 liter.. står igång med Ca-ciklider och väldigt fint! finns i kalmar! hör av dig på 076-173 97 88 ifall du är intresserad Kan få mer detaljer på telefon :) Mvh // Niclas44912
Thomas 300 Rio Så då fick man besvikna barn idag. Skulle hämta ett Rio 300 (bok) skulle hämta det imorgon (söndag). Säljaren ringde och frågade om jag kunde hämta det idag istället. 1500kr 2år gammalt ser nytt ut. (sa han i telefon) Jag satte mig i bilen 1h 10 min senare. Jag skojar inte glaset såg frostat ut. Har aldrig sett ett kar med så mycket repor.. Sen tittar jag och ser att hans katt har använt kortsidan av skåpet som klösbräda. Säljarens Kommentar : Det är begagnat. Du kan få det för 1000. NEJ TACK. Kör hem 1h 10min utan Akvarium. :(!
Nippe_ En tips bara! lägg undan lite pengar och köpa när du har lagt undan lite mer :) du får räkna med 4-5000 om du ska ha ett fint möbelakvarium , med lite storlek. annars blir det som det blev för dig sist...