maltandis Så jäkla fin,mina "furcifer" är i den storleken, men ingen har börjat färga än, har aldrig haft "furcifer" förut, utan bara "foae Kabogo copper" den färgade också ungefär i den storleken, undrar om "furcifern" är senare? Den är ju lite svagare/ljusare i färgerna men tycker den borde komma igång vid den storleken också, men icke, får nog vänta en stund till. Mille Den som väntar på ...
DaRe Jag hann inte ta några bilder på dem som små, men så här ser den största hanen ut idag (ca 12 cm) De växer ju värre än ogräs, de har fått NLS hela tiden. De har inte fått Metandrostenolon (ryssfemmor) Stilig firre och fin grop han grävt! Något tugg?
maltandis Nää, de är nog inte så gamla än. Bra att de tränar, är det så att de börjar leka så tidigt så kommer det bilder på tugget.
Banderad Nää, de är nog inte så gamla än. Bra att de tränar, är det så att de börjar leka så tidigt så kommer det bilder på tugget. Grymt snygg fisk Jocke! /Jocke
maltandis Tack, det tycker jag med. Har ju löpt 10 små 4-5 cm från Moliro också. Hoppas väl på att de ska bli lika fina.
RobinH Mycket fin Maltandis, Jag har 3st "ndole" hanar som oxå har börjat färga och bygga bowers, ska se om jag kan få rätt på dator någon gång så jag kan posta lite bilder på dom.
tropheusforever så fina fiskar , kommer försöka ha en grupp i mitt framtida dröm akvarium , vill ha dem ihop med troffar , borde gå om karet är på 5000 lit och man bygger sten rödes separat från de öppna sand ytorna eller vad tror ni ?
maltandis Idag lekte ungdomarna Jag hade besök från Köpenhamn som ville se Foaen som finns i tråden här, men den var grå som sill när de skulle kolla på den. 1 timme efter att de åkt, så blev han riktigt grann igen och fick även ner en hona i gropen.