Toompa Baljan rullar på och såhär ser det ut nu :) Blev en sten med lite knappar förra helgen också :D 47556 47557
DaRe Riktigt snyggt. ;) En huvudgrej med salt är verkligen korallerna, det sjunker mer och mer in i min skalle. Rsm vad står det för?
Pierre_N Riktigt snyggt. ;) En huvudgrej med salt är verkligen korallerna, det sjunker mer och mer in i min skalle. Rsm vad står det för? Red sea max http://www.redseafish.com/
Streamstone Himla snyggt. Är grymt sugen på saltvatten själv och det blev ju inte lättare att stå emot nu.
Toompa Idag blev det 2 nya invånare i karet :D Men nu är det typ fullt med levande som går att ha i detta lilla kar.
affealien Hoppas de finns nog med alger till båda då. Sedan blir väll kirurgen lite väl stor tillslut? Men lite mer koraller går väll att pressa ner fortfarande? :)
Toompa Fick tips om att man kan stödmata med noriblad. Jo den blir för stor sen men förhoppningsvis har man ju större snart :) Jo koraller får alltid plats :)
affealien Matade min scopas med noriblad. Gick att handmata, var helt galen i det. :) Men går salarisen att mata med det också?
Toompa Äntligen har jag köpt en osmolator :D Ska bli så skönt att slippa gå o skvätta i vatten hela tiden känns det som :P Hittade en grymt bra dunk på biltema som rymmer 12L och den passar perfekt i skåpet :D
DaRe Sköna bilder. Hur snabbt får du fram bra vatten med den? Hur stort akvarium räcker det till? Beror väl på avdunstningen i karet om jag fattat rätt iofs??
Darizz Osmolatorn, automatisk påfyllning av vatten som man får ur sitt osmosfilter, härligt med knepiga namn