Ola-Sjodin Idag kom den klass som jag undervisar med en överraskningstårta. Behöver jag säga att den blev uppskattad av deras gamla ciklidnördslärare? Det sved dock lite att stycka upp en så fin frontosa...
Erik-Osterlund Ola SjöIdag kom den klass som jag undervisar med en överraskningstårta. Behöver jag säga att den blev uppskattad av deras gamla ciklidnördslärare? Det sved dock lite att stycka upp en så fin frontosa... Snyggt! Vilka elever du har! :)
Ola-Sjodin Erik Ö Snyggt! Vilka elever du har! :) Gymnasieelever på ett naturbruksgymnasium. Tårtan tillverkades av två naturvetarelever som, även de, är ganska djupt insjunkna i akvaristikträsket.
Wilhelm Måste ju nästan finnas en anledning till att du fick denna fina tårta! Fyller du år? eller är det en skolavslutningsöverraskning?
DaRe Ola SjöIdag kom den klass som jag undervisar med en överraskningstårta. Behöver jag säga att den blev uppskattad av deras gamla ciklidnördslärare? Det sved dock lite att stycka upp en så fin frontosa... Haha, asläcker! :P